کد خبر: ۶۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
گروه استان‌ها ـ نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین کشور با قانون‌گریزی مبارزه و برخورد کنند، گفت: مشارکت گسترده در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام است.
 

انتخابات ۱۴۰۰| نماینده مردم بافق: ‌رئیس جمهور باید با قانون‌گریزی‌ ‌برخورد کند / مشارکت مردم قطعا حداکثری خواهد بود

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز در یزدبا تاکید بر ضرورت مشارکت بالای مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت گسترده در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نفش مردم در تعیین سرنوشت کشور اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خویش و انتخاب فرد اصلح لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا چشم به انتخابات در ایران دوخته‌اند تصریح کرد: این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و اگر می‌خواهیم کشور و دولتی قوی و کارآمد داشته باشیم باید در انتخابات مشارکت حداکثری را به نمایش بگذاریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد برخی از رؤسای جمهور در چهار دهه گذشته انقلاب، در خصوص مهم‌ترین اصل در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر روسای جمهور، نهادها و مسئولین کشوری ملاک و اصل را بر اجرای قوانین و مقررات بگذارند و با قانون گریزی مبارزه و برخورد کنند و خودشان در این راه پیش قدم باشند مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

صباغیان خاطرنشان کرد: با اجرای قوانین و مقررات، طرح‌ها و برنامه‌ها به بهترین نحو اجرا می‌شود ولی اگر قانون و مقررات محور کار مسئولان در کشور نباشد، قانون‌گریزی، دور زدن قانون و به عبارتی پارتی بازی در بین مسئولین باشد پایان کار هر دولتی همین ایستگاهی است که بقیه روسای جمهور توقف کردند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با این که در قبال انتخاب باید پاسخگو باشیم بیان کرد: انتخابات باید چرخش نخبگان باشد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار